|
|
Vores medarbejdere er vores ambassadører.
Vi har valgt dem, fordi de har netop de personlige egenskaber, der kan opfylde vores mission om at lade voksne mennesker mødes og underholdes i glade og trygge rammer.
Vores medarbejdere må ikke tage euforiserende stoffer i arbejdstiden eller på arbejdspladsen, ligesom det ikke er tilladt at være påvirket af euforiserende stoffer i arbejdstiden eller på arbejdspladsen.
Vores medarbejdere må heller ikke tage euforiserende stoffer i deres fritid, hvad enten de opholder sig på virksomheden eller på et andet sted. Har vores medarbejdere en omgangskreds, der tager stoffer, ønsker vi ikke, at de arbejder hos os.
Vi har tillid til og forventer, at alle vores medarbejdere omgås alkohol, så det hverken direkte eller indirekte kommer til at belaste deres arbejdsindsats, sikkerheden eller trivslen på arbejdspladsen eller vores omdømme.
For alle andre end dørmænd og ansvarligt personale (bestyrer) er det tilladt at indtage op til fire genstande i løbet af en aften. Dørmænd og ansvarligt personale (bestyrer) må ikke indtage alkohol, når de er på arbejde.
Overtrædelse af vores alkohol- og rusmiddelpolitik betragtes som misligholdelse af arbejdet og kan få konsekvenser for ansættelsesforholdet.
For at undgå at vores medarbejdere bliver udsat for passiv rygning, er rygning ikke tilladt uden for de særligt indrettede rygerum.
Overtrædelse af reglerne vil medføre en advarsel.
|
|
|
|